onsdag 27 oktober 2010

Onsdaag ;)

Tja! Idag är det då onsdag, förlåt har inte hunnit blogga sen söndaan :/ lovar att skärpa mej nu!
Njaa, men idag började skolan då 8, och vi fortsatte att göra vår film i spanskan. Alltså vi filmar in en film med klassen som skall handla om några ungdomar i en skola..men berättar mer när den är klar! Jag slutade 3, och då drog jag och mina vänner ( rosita, madde och sara) upp till stan där vi mötte Alexandra som hade varit hos läkaren hela dagen. Där gick vi nu runt, satt på cafe' och drack cola och så shoppade jag faktist en uuurmysig munkjacka (typ?) och en mascara. ( Bilder nedan). Just bakade jag åxå en kaka..muuuums.. sen näär den är klar sätter jag in en bild!
Nu skall jag göra läxor och kolla på teve!

//Ha en ljuuvlig kväll//


Mina söta vänner Alexandra & Rosita fick en dumle slickepinne igår när de var hos mig.

Alexandra.

Mascaran jag köpte Lumene Blueberry curl :)

Hoppas den är braa...skall snart prova den 

Uur mysiga munkjackan från Vero Moda 34.95 meen jag hade presentkort så jag betalade typ 6e själv ;)

Märket är Only.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar