måndag 23 maj 2011

If I could turn back time, If I could find a way

God Kväll från tv-nytt, tänkte meddela att jag snart skall lägga på tvn, hah nejdå kan inte sluta tänka på en blogg jag nyss läste, en tjej i min ålder som skrev precis allt som hon gjorde, hennes senaste innlägg var att hon satt på tvn. Patetiskt! Kanske det är nån där ute som orkar läsa det! Anyway, så ikväll blir det Desperate Housewives och fräscha sallader, skulle köpa veckans nu men eftersom det öösregnade så orkade jag inte stanna i butiken.
Hade riktigt kul ( haha jag skrev kuk först :D ) på grillfesten idag, första grillmaten i år ! Efter det drog jag till Madeleine och sedan körde jag hem i ösregnet, kan säga att jag inte hade ett enda torrt plagg när jag kom hem. 


Får inte glömma att några läsare hade frågat eftter bilder på mej som liten, så tänkte sätta in några, söta bilder.  


Kram 







Haha jag till vänster och syrran till höger, tänk att man sett ut såhär, det är fem år sedan nu.

2 kommentarer:

  1. GUUD VAD SÖTA BILDER! :'DD <3

    SvaraRadera
  2. AHAHA kuk :') men aws, jette söta bilder! puss / rosso

    SvaraRadera