tisdag 7 december 2010

OJ DÅ!

Har inte ens själv märkt att de är FÖR länge sen jag senast bloggade! Tackk söta Madeleine som påminnde mej!
Nåja de har kommit förbannat mykke snö på typ två dagar så idag skottade jag och syrran rejält! Eftersom mamma och pappa är bortresta så sköter jag o syrran huset och sånt!
Idag hade vi övning me skolkören till kyrk-föreställningen vi har i torsda...men den blee lite långtråkig.. hehhh!
Men ikväll skall vi bara äta gott och titta på tv!
Vi hade ju självständighetsbal på Fredan i skolan så här kommer några bilder!


Från vänster: Madeleine, Sara, Alexandra,Jag och Rosita REDO FÖR BAL!

Från vänster: Sara, Rosita, Madeleine,Alexandra och jag :)

Och här är en bild på när alla nior dansar till sången Kung-Fu-Fighting.. de var otroolit kuul :)

Puss o Kram // Ellie

1 kommentar:

  1. jeej ;) snö snö snö.. man snöar ju snaart in-.- vi e noo snyggast :D pusspusskram <3

    SvaraRadera