tisdag 28 december 2010

Väntar på ett nytt år !

Nu har en vacker och skön jul gått, men det är inte endå riktigt än vi går tilbaka till vardagen. För som ni vet följer en vacker jul ett skönt jullov. Aah typ en och en halv vecka kvar tills praon ( som vi har efter jullovet då) börjar. På praon skall jah jobba på en klädbutik inne i centrum, Vero Moda. Där säljs det olika kända klädesmärken som Only, Vero Moda och pieces.

Nåja tillbaks till julen. Julen gick bra farmor och morfar var här på julaftonen och käkade, på Juldagen var min gumor och gufar och deras dotter (min bästa vän) Victoria hos oss på kvällsglögg och Julandradagen var en skön chill-dag.

Ikväll skall jag bara ta på mig myskläderna som jag beställde från H&M och kolla på film ( The date night) med syrran och Rikhard.

Nu kommer det med bilder från julhelgen!



  
Tomtar..


I julgranen hängde den här...



..och den här.



Min velor dräkt som kom från h&m, 14,95e.






Min nya telefon som jag köpre för mina julklapps-pengar, Nokia X3 touch and type, me like!






Mina h&m kläder som jag beställt kom också. Här är två basic toppar, i svartoch vitt.










Puss & Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar