onsdag 23 februari 2011

Sjuk :/

Så har jag gått och blivit med spy-sjuka..Ingen aning vartifrån det kommit men inatt har jag kräkts ett par gånger. Men nu mår jag lite bättre, har försökt äta men har ingen lust, fast det snabbaste sättet att bli frisk är ju att äta såå jag ksall visst föröska få i mig nåt. Idag skulle jag med mina vänner Madde och Sara till simhallen och njuta i bubbel-poolen men det fick jag stå över, vill ju inte smitta ner någon annan!

Men att vara sjuk är ju en orsak att sitta framför tv:n och sova hela dagen! Så jag har kollat på Harper's Island och sovit lite. 

Lägger in länken till sidan där man kan se ALLA avsnitt av Harper's Island.

Programmet är rätt skrämmande så jag har iallafall ingen lust att se på det på kvällen ensam, men nu lyser solen ute och syrran sitter i rummet bredvid så nu går det bra!

Allt började fint oh alla var glada....

...medan slutet är en mardröm.

1 kommentar: