söndag 20 februari 2011

Walking in the winter wonderland

Good Morning!

Vaknade just och satt genast på datorn och började fixa min nya lay-out. Hade som mål att på sportlovet fixa till en fin header och nyy bakgrund osv.
Nu skall jag gå ner och kocka morgonmål!

Lägger in bilder från gårdagens vinter powerwalk. ( som nog inte blev så hemskt power men..)

Här ser ni lliite av min outfit igår, hann inte ta någon bättre bild. Och dessutom är den ju åt fel håll men eftersom jag är på gamla datan nu så går det inte att svänga den -.-
Men alltså top från Kappahal 29.95 e. Som ni ser så längs ärmen går en spetsad linje, och färgen är lila/plommon.






2 kommentarer:

  1. sv: åh tack, va gullig du är! :D men jodå, de är inte så svårt :):)

    SvaraRadera
  2. Min nya blogg adress e goldengirl.devote.se :)//Ida
    Kram!

    SvaraRadera