onsdag 14 november 2012

Hej finisar

Har haft en amazing kväll med alla vänner. Planerna börjar äntligen bli till något. Men tänker tyvärr inte dela med mej nåt mer om det ännu, men lovar att ni nog får veta om det förr eller senare. Nu är jag iaf hemma i min säng med en kopp kakao och ska börja se på en film från min pojkväns gamlasdans ( bra att se nu innan vår, kommer säkert få massor inspo till klänning, smycken, smink och hår).

Det verkar som om ni vill ha en video om hur man lägger i donuten, så imorgon kommer det upp! Exciting shit. :d Ha en skön kväll!

Sliten efter en hel dag..but still stylish!

21 kommentarer:

  1. Nice !! sjukt fint.
    Har du instagram ?

    SvaraRadera
  2. SV: Jag blev inte helt nöjd, tyvärr :/

    SvaraRadera
  3. sv: Tack! Lyssna gärna på min cover och säg vad du tycker! kram :)

    SvaraRadera
  4. svar: jaa gör det, den är skitbra :D

    SvaraRadera
  5. hehe jo tyckte att det va så dags nu.. ^^ har inte gjort det på länge så. :P

    SvaraRadera
  6. snyggt med en slarvig knut sådär!

    SvaraRadera
  7. Så fint! Har varit lite dålig på att använda min. Får nog försöka igen!

    SvaraRadera
  8. Wow, blev super fint ju. Får nog vänta lite tills mitt hår växer ut mer, men sen får jag nog inskaffa en med. :) Kram

    SvaraRadera