söndag 2 januari 2011

2//01//2011

Hej!

På morognen mådde jag illa igen -.- såå min dag har jag tillbringat framför teven och kollade på olika filmer som kom, ganska dåliga men helt okej!

Och nu skall jag skriva lite om filmen date night som jag såg på här i veckan.




Date Night
I huvudrollerna spelar vackra Tina Fey och Steve Carell, lite mindre roller har också Mark Wahlberg, Jimmi Simpson, William Fichtner, Leighton Meester och Kristen Wiig. 
Filmen hade premiär den 23.4.2010 och längden på filmen är en timme och 29 minuter.
Tina och Steve spelar ett vanligt, gift par i 40-års åldern vid namn Claire och Phil Foster. Tillsammans har de också två barn. Leighton Meester är barnens barnvakt.
Paret- Foster håller på att tillbringa sin vanliga Fredags-dejt, ( som de har för att de inte skall bli ett så vanligt, tråkigt, gift par) när plötsligt kvällen förändras pga. att de tar fel bodreservation på en restaurang.  Paret-Fosters namn bladas med att kriminellt pars namn och Fosters råkar ut för skjutningar, båtturer och kriminella ligor. Hur slutar filmen då? De får ni själva se!



Kolla in Trailern här nere.





Här kommer lite bilder från filmen!









Såå vad säger ni? Hiss eller Diss?

// Ellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar