torsdag 6 januari 2011

6//1//2011

Idag är det helg, men inte så speciellt endå, för vad gör man egentligen för extra, ''helgaktigt'' idag?

Min familj skall på min farmors kalas och på kvällen skall jag skrinna med Madeleine, efter det går vi upp till henne och chillar.

Madeleine eller Madde som hon också kallas är en av de bästa människorna på jorden! Hon är unik, jag kan berätta allt åt henne och hon åt mig, hon är väldigt pålitlig och söt! Vi har varit vänner i ungefär två och ett halvt år, alltså inte så länge ännu men vi har kärt känna varann perfekt, och det känns som om jag ha kännt henne hela mitt liv! Puss på dej Madde om du läser det här !

Här kommer lite bilder på min söta, galna vän!




1 kommentar:

  1. hahah naaws gumman älskar dej <3! allzå ja e no såå snygg xd haha ;D de blir fun idaa ;)) puss <3 <3

    SvaraRadera