lördag 15 januari 2011

Stupid (:

Jag kan inte förstå var felet ligger?? Som ni kanske märkt så har jag inte bloggat på tyyp miljoner dagar men det beror inte på att jag är lat eller nåt utan på det att jag INTE sluppit in på min blogg..Varje gång när jag skrivit mitt lösenord kommer det en ruta mitt på skärmen, där det står '' Ett fel har uppstått''. Jag provar pånytt, ''ett fel har uppstått... osv... Jag har varje dag prövat men samma grej kommer hela tiden, MEN idag fungerade det!
Haha och nu vågarjag inte logga ut ifall jag aldrig slipper in igen.

Nåjaa..men jag har nu alltså varit på prao den här veckan, på VeroModa och det har varit kuul och gått bra.
Nånting annat roligt som också hänt i veckan är att Min komppis Sara haft Födelsedag! Hon fyllde sexton på Måndag och på Onsdag firade vi henne på en restaurang som heter Amarillo...

Lägger in lite musik som kommer pigga upp er dag!


Nicole Scherzinger- Poison ( kolla videon den är superbra )




Alexandra Burke feat Laza Morgan- Start wihtout you




Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar