måndag 13 juni 2011

Hennes ögon ger mina glans

Va man kan bli trött att stiga upp vid sex tiden efter att i en veckas tid sovit ut varenda en dag. Men tidigt och lägga mig ikväll så är jag pigg imån och orkar leka, skratta och ha det skoj. Idag hade vi faktiskt rolig, flickan jag barnvaktar är helt som jag,haha vi är så lika bara, love her already, aaand she's soo CUTE! Försöker imån hinna lägga upp lite nanny-outfits ( haha nu lät jag som en 40+, men det är faktskt kul, har en sån feeling att jag inte själv vill ha barn, men har verkligen inget emot barnen, det är jag, men såklart vill jag vara med barn, de är ju helt underbara, men sex timmar i dagen är nog tillräckligt för mej. Det är så kul att hänga med någon som är yngre och vars liv bara lever framåt, inga bekymmer och komplex. Det ger en livsglädje och lust! )

Men vi hörs imån tjejer 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar