lördag 18 juni 2011

You made my tears fall, Samantha

Trodde aldrig jag skulle skriva det här, men just när jag kollade en Sex And The City avsnitt, grät jag faktsikt. Det handlar om Samantha Jones. She's doing her boss ( om ni vet vad jag menar).
Sååå chefen ringer åt henne för en ''snabbis'' och överraskar Sam med en romantisk kväll, Sam säger att det bara är sex och jobb mellan dem inget annat. Lite senare när Chefen (Rikhard som heter Dick på Sam's telefon) bjuder upp Sam för en dans, tror hon att det är time for a blowjob men han vill bara dansa och ha det sådär romantiskt, då tvekar Sam, men ( här kommer det underbara) till sist finner hon sina känslor för honom och kan tänka sig att verkligen dejta och älska en man, without just sex. Okej det här låter kanske psyk-sjukt att jag gråter till sånt här men kolla delen själv ( nedan) och lev  in i det, det är ju bara så romantiskt!

Här kommer delen, Om ni inte vill se hela så spola fram till 21.18 och se enda till 25.25, där kommer en liten snutt med Carrie emellan men håll ut för det bästa kommer vi 24.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar