lördag 7 april 2012

7e april 2012

♥ Glad påsk alla fina läsare  

Hoppas ni hade en bra kväll igår, sorry för den dåliga uppdateringen men jag hann inte ens klä på mej före gästerna kom så hade absolut för brottom. Vi åt, talade, hörde på musik ( jag har absolut tröttnat på Live my life av justin bieber och far east movement, eftersom vi spelade den non stop igår typ) och skypade med vänner. Efter att min sötnos hade åkt hem stannade jag uppe för lite fb chatt med madde och sex and the city. 

Idag då, min morgon började på bästa möjliga sätt, söka efter påskägg i huset, hahhaa, man blir aldrig för gammal för det! Om en stund blir det påskmiddag med familjen, farmor och morfar, så jag ska börja fixa mej nu. 

Ha en fin påsk, och lova mej att äta mycket choklad!

Last tuesday.




1 kommentar: