tisdag 10 april 2012

About tomorrow

Ska verkligen passa på att somna tidigt idag, före halv elva är min plan. Imorgon har jag vanlig skoldag och efter det ska jag på middag till min morfar. Från sex till åtta har jag sista dansträningarna innan uppvisningen så det kommer bli tungt, svettigt, jobbigt, krävande och koncentrationsbehövande, hehhe. 

Nu ska jag ge mej själv lite tid och knäppa på sex and the city och dra täcket över mej, ha en bra kväll!

Skulle vilja lägga mej ner här nu, på en typ öde ö i thailand, där var vi i november, glömma allt och bara njuta av stunden. Min syster har fotat bilden :)

4 kommentarer:

  1. Svar: Ja absolut, kolla på True Blood du! Det är verkligen en grym serie! Trots mycket våld, sex och "droger" :D HIhi

    SvaraRadera
  2. oh mys att åka til morfar!

    puss

    SvaraRadera