söndag 21 oktober 2012

21a oktober 2012





Igår blev jag vääldigt sugen på att göra något nytt med mitt hår. Har länge tänkt på att lägga i någon anna färg  , bilderna som ni ser ovan skulle ju vara ett alternativ (om jag skulle ha naturligt mörkt hår skulle jag utan vidare köra på bild nr 1). Men är inte säker på om det är riktigt min stil. Det är ju snyggt (dog lite när jag såg bilden i vänstra nedre hörnet på Cher Lloyd) men är inte säker på om det är ''jag''. Kanske jag skulle köra på en lite mörkare färg/toning? Gaah jag vet inte.

Btw god morgon, vaknade just, har kollat på solsidan och inte ätit. Igårkväll var det middag hos nicke som gällde, efter det hängde jag med min pojkvän & hans vänner, riktigt nice men den där ''ena'' ölen jag tänkt ta  blev plötsligt fler. Men fan, vi är bara unga en gång! Ha en fin dag!

9 kommentarer:

  1. det är alltid kul att fixa hår....

    SvaraRadera
  2. benhinneinflammation? jag har faktiskt klarat mig undan det än så länge...

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska köra på antingen ombre, rosa eller turkos (i ganska ljusa färger) :D

    Tack så mycket! du med:)

    SvaraRadera
  4. Du skulle nog passa med färg :)
    SV: Haha, tack tack, kul att du gillar dem ;)

    SvaraRadera