lördag 27 oktober 2012

27e oktober 2012

Good Morning!

Liten paus här igen, hehhe, men ärligt talat så har jag bara blivit störd när jag loggat in på blogspot så att blogga hade inte varit det lättaste. Det har inte hänt så mycket nu i veckan.. Syrran kom hem i torsdags så igårkväll hade vi en liten familjekväll med mat, film och sånt.

Planerna för idag ser amaazing ut. Halloween fest ikväll, hell yeah! ( Okej, vi vet inte ens om det är den riktiga halloween nu idag, alla säger ju olika, men iallafall så firas Halloween för vår del ikväll!) Temat är svart så ska försöka hitta nån lite cool dark outfit till mej. Lovar att uppdatera under dagen & förståss ta massvis med bilder under kvällen, Puss 


20 kommentarer:

  1. Hopppas ni får en härlig Halloweenfest!

    SvaraRadera
  2. hehe ja.. :P
    allt bra med dig idag sötnos? :)

    btw, kan du skicka en bild på dig eller något du tycker representerar din blogg? :) Ska göra en överraskning.. ;-)

    SvaraRadera
  3. hehe ok. :P du får kika in på min blogg senare idag då så ser du vad jag har gjort. ;-)

    SvaraRadera
  4. Guu va roligt med halloweenfest! Vi ska ha de nästa helg, hoppas ni får de kul!

    SvaraRadera
  5. sv. tack! fin blogg du har :)

    SvaraRadera
  6. samma här :) allt bra med dig idag?? kramar

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder.. Jag tog en långpromenad förut i kylan, men hade på mig massa med varma kläder. Allt bra med dig denna lördag?

    SvaraRadera
  8. svar: aa fast jag använder inte de nu :)
    kram

    SvaraRadera