söndag 18 september 2011

18e september 2011

Morning Morning guys

Är ordentligt utvilad nu efter typ tio och en halv timmes nattsömn, gud va skönt det känns, men näsan är fortfarande helt täppt, halsen lite uppsvälld och jag hostar ännu som sista dagen. Så idag blir det nog bara vilande hela dagen, tänkte kolla på sex and the city för omväxlighetens skull, hehhee, dricka mycket och äta gott. All form av motion finns inte i mitt liv idag, det lovar jag. Men nu kallar dynan mitt namn så vi hörs senare, Puss 

Ps. Ett litet plus för er när jag är lite sjuk är ju att jag kommer blogga massivs, för datorn och teven kommer jag ju leva med idag. ;)

Vill tillbaka till sommaren, havet, båten och det fina vädret. Tog dethär fotot en skit varm dag på landet när vi åkte båt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar