tisdag 20 september 2011

Answers

När jag läste frågorna fick jag nog ett gott smile på läpparna, sjukt roliga altså.!

Har du en pojkvän?
Nej det har jag inte.

Vem skulle du helst vara med och varför? Johnny Depp eller Zac Efron?
Johhny Depp utan tvekan, han är ju så otoligt sexig, och precis i min smak, men kanske liite gammal. Är så trött på alla Zac Efron, R-pazz och Corbin bleu att jag inte tål dem mer. Så Johnny Depp absolut.

Hot :P

Vad skulle du ta med dig till en öde ö, en sak?
Utan tvekan en kär vän, som kan lite det här med överlevnad, kanske en man.

Varför valde du och sjunga just 'your song' på förra cabarén? (du sjöng sjukt bra!) :---D
Om jag skall vara rikitgt ärlig så var det inte rikitgt mitt första val, men det var ju ett tema i cabaren som man skulle hållas vid, enligt mej ett ''skit'' tema. Jag gav över 5 förslag till Bodil men inget dög.. Så till sist hittade min pianist en låt och jag tänkte vi kör på den! Hade aldrig hört låten så det blev svårt, men lyckades ju rätt bra endå, och  tack du!

är du osklud? om inte så hur gammal var du första gången du hade sex? :)
Nu kommer jag säkert att göra dej besviken men det är inte nåt jag lägger upp på bloggen och berättar för hela världen, tyvärr..

hur ofta rakar du benen?
Hahhaa, och det vill du veta! Njaa på sommaren blir det ju rätt ofta och på vintern försöker jag nog göra det rätt ofta, gillar inte att vara ''hårig om benen''. Men det är ju inte bra att raka föör ofta heller..

hurdana bloggar läser du ?
Jag följer inte nån direkt typ av blogg, utan det skall vara bra text, inte föör ingående och fina bilder. Inte så stora krav egentligen utan den skall ''fånga mej''.

hur länge ha du hållt på att ''kasvatta'' ditt hår ? (de e ljuvlit) ;)
Jag började växa mitt hår i slutet av åttan, då jag bestämde mej för låångt hår, har lite kvar ännu. Men ett litet tips till er som vill växa, ert h¨r växer myycket effektivare om ni låter det vara, ingen plattång, fön och inte heller schampoo för ofta. Håret måste hinna bli lite smutigt innan ni tvättar det igen så det hinner växa. Gå till frissan och klipp det ofta också.

dina bästa vänner ?
You know who you are babes.

Alla mina sötnosar!


va lypa bettre eller e bogy bättre ?
Ojj, svåårt. Lypa var jätte roligt när jag var där men jag skulle nog aldrig vilja gå tillbaks så..

sommar eller vinter ?
Hatar vinter och snö så sommar och sol.

röker du, dricker du, har du haft sex?
What's up with U? Är det de enda ni vill veta? Ja jag går på fester, ni får själv dra slutsater vad jag gör där, men jag älskar att ha roligt, MEN jag KAN ha roligt utan alkohol och tobak också. Det sista är väl inte nåt som angår dej?

Hurdan kamera har du? :) jättefina bilder på din blogg! // Nelli
Hej Nelli :) Jag har en Ljusröd Sony Cyershot med typ 10 megapixel helt okej men jag skulle vilja ha en bättre. Kram!


är du bisexuell?
Synd för dej, nej.

va tycker du om bogy?:)
Helt okej, lite stressit men det går no :))

va tycker du bäst om i ditt utseende o va tycker du int alls /mindre om ? :)  ps.sötnos din blogg e en av mina favoriter ! (':
Hmm.. Gillar ju mitt hår, fast det typ har tusen olika färger och mina ben.. Skulle vilja ha lite större läppar och en mindre näsa :D Och tack söta du <3

hur stor är din BH storlek?
De skulle du vilja veta de.. Men snälla då??

hur mycket väger du? hur lång är du? (:
Har inte stått på vägen på lääänge så jag fick faktiskt göra det inför det här.. Men ja 51 kilogram och jag är typ 169-170 lång kanskee??

Vad är din absolut bästa sång och film just nu?
Just nu.. Låt är nog Beyonce's Love on top, för hon är ju bara så grym! Älskar de tre höjningarna på slutet, inte många som klarar det! Film då..hmm.. Always, Sex And the City



Hurdant liv hoppas du att ha efter ca. 5 år?
Jag hoppas på att jobba eller studera nånstans låångt från Finland, ha kvar mina underbara vänner  och kanske en snygg pojke vid min sida..

3 saker du skulle ta med på en öde ö?
Som jag sa tidigare, så en vän som kan det här med överlevnad, min mobil och vatten.

5 saker du inte skulle kunna leva utan? :)
Vänner, familj, choklad, Sex And The City ( :D ) och fester.

Jag undrar vilken man du tycker är snyggaste medelålders mannen i Sverige? 
Oooh, fan i Sverige? Medelålders? Varfööör? Okej Per Holknekt är ju helt okej, lite sådär Bad Boy, hehe. Men Vet fakiskt inte nån annan.. Men tro inte att jag tycker han är nåt för mej sådär...






















1 kommentar:

  1. tacktack, blir så glad av komplimanger hihi ! ^^

    konstigt att det alltid finns någon som vill veta om man haft sex :D vad intresserar det såna man inte känner liksom haha?

    SvaraRadera