söndag 25 september 2011

Miss cleaning woman

Hello, what's up with u? Är så otroligt glad just nu, pieces are finally falling back together.! Som ni ser i rubriken är det åter dags för stäädning, mitt rum är så dammigt att jag nästan skäms (!) tur att det var mörkt igår när Victoria var här, hehhhe. Fick också lite planer för idag, det blir gym med min tjejj Madeleine och sedan dans med Alexandra, som jag inte sett på läänge så det skall bli så sköönt att ses! Och senare på kvällen mat och filmmys med syrran min som kommer hem idag, efter en helg med hennes pojkvän. 

''If the mind
Keeps thinking
You've had enough
But the heart
Keeps telling you
Don't give up
Who are we to be
Questioning
Wondering what is what
Don't give up
Through it all
Just stand up ''

Fuck every insulting thing people say to you.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar