lördag 3 september 2011

3e September 2011

God Morgon everyone! Sovit gott? Vaknade av en jävla fluga som flög runt i mitt rum och surrade tänkte slå ihjäl den men den var för snabb, hehhe. Åt morgonmål, duschade och nu skall jag chilla framför tv:n en stund. Är fortfarande flunssig, hela näsan är fastsprängd och min hals så sjuk, så idag blir det nog bara vila inför kvällen. Tänker kolla på någon bra film, kanske Bridesmates, Madde hade sett den i veckan och hon sa att den var helt bra, så jag tror jag litar på henne och sätter på den filmen. Solit väder är det ju också så ska no ta och ligga på trampolinen nån timme, det här inlägget beskriver verkligen hur lat jag ibland kan vara men alla har ju sina ''lata-dagar'' och idag är det min. Hörs senare!

Hittade några roliga bilder från nian, ne eftermiddag efter skolan när vi härjade runt lite.. <3
Ja, dom satte på mej och jag typ kvävdes av skratt.

Step one..
Step two..


DONE :D

Poker faces.



Nöjda och belåtna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar