söndag 31 juli 2011

31a Juli 2011

Sista Juli..redan? Två veckor tills skolan börjar igen. Fan vad lovet gått snabbt, helt för snabbt..
Min helg har vart helt perfekt. På fredagen hängde jag med Sofia och Sara på Tirmo och lyssnade till The Onetimer. Och på lördag kom söta Victoria och hennes föräldrar ( min gudmor&gudfar) till landet och vi firade på sommaren för fullt. Hade jätte roligt. Klockan är bara 13.41 och jag har hunnit med masssor redan idag, kört hem från landet, powerwalkat ( med stavar, för fan jag skall bli stark i armana som faan, det bestämde jag igår med Victoria) och grillat. Nu skall jag städa och ikväll blir det Konfirmationsfest. Puss 




Hängde med en söt tjej i stan i onsdags

hihi har en söt papii som grillar med farmors orande förkläde

Tjej påväg uut 
tjejjer uute :D



1 kommentar: