måndag 11 juli 2011

Gonna spread my wings, sweet sixteen

Hej bloggen  
På tal om att fylla år, så kommer ni ihåg när man var liten, och inte kunde sitta still dagen före man hade födelsedag. Bara härjade omkring och tänkte på presenter och kalas och så? Natten före sommnade man knappt och på morgonen när föräldrarna skulle väcka en hade man alltid vaknat först och legat och väntat i sängen. Nu har det dock blivit annorlunda, det är så otroligt roligt att fylla år, med födisfester, presenter såklart men nu kanske man tänker det på ett annat sätt. Själv får jag lite press på att det bara är två år tills jag är vuxen och skall börja bestämma och så, men det är ju så roligt att läsa textmeddelande och e-mails från folk man aldrig skulle tro komma ihåg mej. Som från en av min småkusin, Sara jag två gånger i hela mitt liv träffat, hon bor i Sverige nu men hon skickade en e-mail till min papii, Grattis på födelsedagen , Ellie! Så otroligt roligt att se!

Idag skall jag faktiskt också börja packa till Kreta, och ikväll skall jag till söta Victoria på födisfest, 




Nyvaknad birthdaygirl, precis efter att mamii, papii och syrran väckte mej :)

1 kommentar: