tisdag 12 juli 2011

So what if it hurts me?

Hej bloggen 


Jag och min söta mamii byggde just ihop vår nya gasgrill, kännde verkligen för att skriva det där, vi är så stolta! Så nu blir det grillning för hela slanten, majs, höna och olika bröd, mums! Vad skall ni hålla på med ikväll? Efter maten skall jag vila en stund och sedan blir det jogging med syrran, hennes pojkvän for iväg till militären igår, så vi skall hänga massor nu. Vi har bestämmt att jogga på kvällarna och sedan göra allt möjligt skoj på dagarna, love it! Vi hörs


Här kommer några bilder från mitt sweet sixteen firande (: 


Babes in tha water, från vänster, jag, madde och sara.

från vänster jag madde och sara ..

Start position..

.. och finito! Från Vänster jag madde och sara

Birthdaybabes, Rosita och jag blev byxxmyndigaa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar