fredag 29 juli 2011

Gårdagen

Igår då, fan det var verkligen inte min dag igår, allt för mycket skräp på en dag. Skitväder, skittur och skitallt!
Händer det nångång allt skit till er på en dag? Det konstiga är ju att nästa dag kan bli hur perfekt som helst.
  • Tog en lång (för lång) joggingtur och när jag var vid halva länken började det åska som fan, jag är så skit rädd för åska med hatar att erkänna det.
  • Skulle köra till butiken (ca 5 km från landet) och på färjan hem börja det spö-regna och jag hade på mej shorts och en body.
  • Jag skulle tvätta håret och mitt i tvättningen började det åska igen, så jag blev skiträdd och mitt hår blev bara smutsigare av mängden balsam och shampoo som blev kvar i håret..
  • Jag skulle vara flitig och hjälpa till med gräsklippningen, det slutade med att jag körde över min I-pod med gräsklipparen ( men konstigt nog fungerar den ännu ?? )
  • Vi skulle fara ut och åka båt till en strand, vi for och när vi är mitt ute på havet och skulle hoppa ur båten i det sköna vattnet märkte jag att min baddräkt var hemma, fuck off!
Ass-snyggskugg bild på mej och rosita från onsdagen. hehe webcam does the trick :D



1 kommentar:

  1. Oj otur ;o ja ha haft många gånger så att allt skit händer på samma dag ):

    SvaraRadera