söndag 31 juli 2011

Hemma

Kom hem och proppade i mej maat. Borde det inte vara så att när man kommer hem från kalas är man mätt och belåten? Nej men när Ellie kommer hem behövs mat. Hehhe, nämen maten var inte riktigt i min smak och är inte helt super förtjust i gräddtårta med kiwi såå..
Ikväll skall jag bara mysa i soffan och inte tänka på att jag skall jobba imån, en vecka jobb och en vecka sommarlov efter det, hatar den tanken. Skall försöka sova mycket inatt så jag orkar leka hela morgondagen. Men vi hörs, Puss!



Försökte fota mitt ursööta halsband jag hade på mej men det är väl omöjlit att få en bra bild med webcam? Syns ju knappt vad det är! Men iallafall ett söt kors lite kurvigt med diamanter i silver. Passar alltid på att använda det på konfirmationer, ni vet det passar ju in!

1 kommentar: