måndag 18 juni 2012

18e juni 2012

Good Morning! 


Hur har er måndag börjat? Själv är jag helt dödsslut, tränade med pappa i nästan två timmar och det var inte hudan träning som helst.. Såg på hans min genast när han frågade mej om jag ''kommer ut och gå'' med honom, att han hade nåt annat i baktanken. Först blev det stavgång, sen joggning, sen tävling om vem som springer snabbast upp för en typ 40m sandgropsbacke och till sist magmuskler ute i gräset, thanks daddy i'm not gonna be able to stand up tomorrow..

Nu ska jag ta och äta morgonmål framför pretty little liars, är sjukt taggad inför den här dagen för min syster kommer hem från grekland, har inte sett henne på elva dagar, längtar!!




1 kommentar:

  1. SV: Tack detsamma :)
    Har du sol idag?:)

    Jag tror jag har ridit i lite mer än 4 år :)
    Har du ridit någon gång?:)

    SvaraRadera