onsdag 20 juni 2012

Spin me around again and rub my eyes

Hade en bra träning med tjejerna, men i slutet vrickade jag foten vid ett hopp..lite sjuk och jäävligt stel.. Men med lite vila lär det ju bli bra. Min fina pojkvän ringde just och nu ska jag ta och krypa ner i soffan framför pretty little liars med syster, älskar när hon är hemma!!

Här kommer en bildbomd från dansveckoslutet i jakobstad i början av Juni.
Im just jumping hey :D

Början av koerografin

Alexandra och jag ( vid fönstret) i bussen..


Min fina danslärare och hennes vänner uppträdde på en gala

Friday night!!

Hela gruppen

SCREAM!!

Bugning

Hela gruppen plus vår danslärare längst nere i rosa.

Jag, Alexandra, Trude och Elin

4 kommentarer:

  1. va härligt :) tack så mycket! allt bra med dig annars?? kramar

    SvaraRadera
  2. nej va tråkigt, hur stukade du foten? hoppas det blir bättre snart! kram

    SvaraRadera
  3. jag kommenterar inte ofta men jag ville bara säga att du är jäkla fin och jag faktiskt älskar att läsa din blogg! kanske borde jag börja lämna kommentarer oftare eftersom jag har ingen annan plats var jag kunde tala/skriva svenska... :D alla av mina vänner talar bara finska. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så glad jag blev ((: Och fritt fram att lämna fler kommentarer, det går ju bra att ''hålla upp'' svenskan på det sättet ((: Kram!

      Radera