torsdag 7 juni 2012

7e juni 2012

Bonjour mes amis!

Igår hade jag en helt fullspeckad dag med dans, så därför fick bloggen stå på sidan om. Hängde också med mina vänner på kvällen en stund. Idag står packning och bloggen på agendan. Ska packa allt inför helgen när jag åker iväg och så ska jag fixa lite inlägg till er. Har väntat på morgondagen typ sne hösten då det lev klart att vi åker iväg, och kan fortfarande inte fatta att det är imorgon som vi åker, it's gonna e awsome. Tre dagar fulla av dans, gala, träning och fest med mina dansvänner, woop!!

Här kommer lite bilder från gårdagens dans.

Chicago! Jag längst fram till höger.

Jag i mitten, här började det bli tungt :D :D

Jag till vänster och trude till höger.

Ohohoh :D


Jag längst till höger


Jag längst framme

Jump :D jag längst framme



Och bugning! Jag med handen uppe :D



1 kommentar: