tisdag 10 juli 2012

10 Juli 2012

Tjena!!

Hur mår ni idag? Själv hade jag typ den värsta morgonen ever men det blev bättre så fort jag kom till jobbet och hade en massa att göra och nu känns allt bra igen. Har sorterat, kopierat och printat papper hela dagen på jobbet idag. Eftersom det hände en olycka med min lunch ( :D 200 gram soppa på golvet :D:D don't blame me!! ) var jag vrålhungrig nu när jag kom hem så jag fixade en stor omelett med köttballar, yummie!

Nu väntar jag på att min fina syster kommer hem och sen blir det powerwalk!







6 kommentarer:

  1. sv;
    Verkligen, vet inte om det eller omelett är godast dock hihi? :D
    Ja uschusch, får väl sätta mig och läsa och sega stället för att gå ut då.

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga bilder på dej (:

    SvaraRadera
  3. sv; javisst!! superskönt :) o njuta ska jag nog allt göra, :D

    SvaraRadera
  4. Hej fina du! har du haft en bra dag än så länge?? Kolla gärna in mina senaste hudvårds tips på bloggen :) kram på dig

    SvaraRadera