fredag 20 juli 2012

20e juli 2012

Hej!

Igår hade jag släktkalas och fullt uppe så därför led bloggen lite. Men idag, kan inte ens beskriva känslan, BÖRJAR MIN SEMESTER!!! Äntligen är det slut jobbat och slitit och njutningen kan börja!

På schemat idag står dusch, packning och fixning. Rosso kommer hit vid fyra och då ska jag vara ready steady go. Sen kör vi ner till landet och chillar och grillar ( haha rimm :D ). Och ikväll blir det parteyy på Tirmo. SOMMARFESTER UTE IN MY HEART!

Så här har jag traskat runt idag.
Linne-Gina Tricot // Spetsbh- Lindex// Shorts- Vintage// Brillor- Gina Tricot// halsband- Tomas Sabo







5 kommentarer:

  1. sv;
    Ah fast shit happens typ... Får vänta tills jag får råd med en ny sträng!
    Jag åker ner i landet och till släkten! :)

    SvaraRadera
  2. tack fina du! snygga bilder, vad ör du just nu?? kramar

    SvaraRadera
  3. Tusen tack sötnos! :) Kram

    SvaraRadera
  4. själv har jag 3 veckor kvar på mitt jobb:(

    SvaraRadera