söndag 1 juli 2012

1a JULI 2012

Första Juli, aaaaaahh!!! Äntligen är värmen och den riktiga sommaren här. Den här månaden har jag börjat med båtfärd. I morse åkte jag och några vänner ut på havet med båten, tog i land på en holme och chillade där hela dagen. Picknick, musik och skolsken!

Nu ska jag dra ut cykla lite (eller lite mer) sen blir det styrketräning och efter det kastar jag mej på soffan framför em i fotboll. Puss!

Här kommer bilder från gårdagskvällen då vi åt, badade bastu och dansade i tirmo, bilder från idag kommer senare.

Stolt kock i köket?

Bolognese






4 kommentarer:

  1. Då skall du kika in min kategori boktips, där hittar du massor med böcker :)

    SvaraRadera
  2. Men så gosiiiga bildeeer :D

    puss

    SvaraRadera
  3. aame gu så sköna byxer blondinen har! :p

    SvaraRadera