söndag 29 juli 2012

29e juli 2012

Så var vi inne på de sista dagarna i juli. Känner att jag får bara mer ångest varje dag som vi närmar oss skolstarten. Men nu glömmer vi det för de här sista två veckorna av sommarlovet! Vad har ni gjort den här helgen? I fredags var jag på ett surprise-party till en tjej från min klass och på lördagen åkte jag ut till landet. Nästan en perfekt helg.

Nu är jag glad att få meddela att jag är tillbaka 100% här på bloggen, egentligen 150, för den här veckan ska jag försöka fixa ny design, header och sånt här. Få allt lite mer up-to-date.

Men först två bilder från surprise-partyt i fredags!

Stay tuned sweethearts!

Kram!


2 kommentarer:

  1. Kul och fixa lite med bloggen, funderar med på göra om lite, men har inte bestämt mig ännu! :)

    Ja visst var den rolig :)

    SvaraRadera
  2. TAck så mycket :) vilka söta bilder :)
    Ha en toppen kväll ! :) kram,

    SvaraRadera