torsdag 5 juli 2012

You gotta be larger than life

Hemma efter allt städ och slit på jobbet och springande av och an i matbutiken. Äter jordgubbar och talar med min bror på facebook. Snart ska jag stänga all jävla elektronik som tar typ all min tid nuförtiden och gå ut  och springa ( gå ut och springa whatt??) och sen bara chilla hela kvällen med syrran. Puss 

PS. Har ni sett Style By Tyras sommarkollektion? Vad tycker ni om den? Jag gillar verkligen den, mycket snyggare än de första kollektionerna. Hur mycket månne det kostar att beställa till finland?





6 kommentarer:

  1. sv; kan inte göra mera än att hålla med dig upp till tusen :) Att få lägga sig i sängen och pusa ut, hah och jag som måste stå upp hela tiden. Det är verkligen jobbigt. :)

    SvaraRadera
  2. Verkar vara en riktigt snygg kollektion! Tycker om den med vattenmeloner riktigt mycket ^^

    sv;
    Ja verkligen! Detsamma :D Allt bra förresten?

    SvaraRadera
  3. tack fina du! allt bra med dig idag? kramar

    SvaraRadera
  4. Är plaggen dyra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ganska normalpris faktiskt (: skjortorna kring 25euro/249 kronor och klänningarna 60 euro/599kronor. (:

      Radera
  5. du har ingen bror..?

    SvaraRadera