onsdag 4 juli 2012

Late at night I toss and I turn and I dream of what i need

Njuter av denna fina sommarkväll i gungan med datorn, jordgubbar och chat med en person som jag knappt känner men var med under den mest galna kvällen i mitt liv. Very Very Nice.. Snart ska jag gå in för en dusch och sen krypa ner i sängen. 

Funderade över en sak jag verkligen lärt mej under år 2012..och kom faktiskt fram till en grej, jag har verkligen lärt mej att gå vidare, att lämna allt skit bakom, och bara se på framtiden. Förrut kunde jag faktiskt inte det, jag grubblade alltid över det som hänt, och det gjorde det så jäkla svårt för mej att gå framåt i livet. Men nu äntligen så känns det som om jag är på spåret mot lycka och mitt eget liv så som jag vill leva det! Life's short so you should live every damn second of it as it was your last. 

Ha en fin kväll 



3 kommentarer:

  1. och personen äär?????? älskar ditt hår btw!

    SvaraRadera
  2. sv;
    Taack snälla! Jga håller med, så nu drog jag igång en frågestund :D Ställ gärna en fråga ifall du undrar nånting :D

    SvaraRadera