söndag 19 augusti 2012

19e Augusti 2012

Hello!

Orkade inte blogga när vi kom hem igår, var så sjukt slut efter allt. Men lägenheten blev så gott som klar iaf. det var det viktigaste. Sjukt fin också, stor och ljus! Ska försöka lägga in några bilder senare idag.

Just nu sitter jag med lite morgonmål i soffan och kollar på Pretty Little Liars, det är så sjukt spännande just nu att jag har stor lust att kolla genom hela säsong två och tre idag typ. Hahha nej det ska jag nog inte. Har så mycket annat jag måste göra idag. Ska städa, göra läxor, svara&gokänna en massa fina kommentarer från er, träffa Vicki och snart ska jag träna lite..

Ha en fin dag!

My breakfast

5 kommentarer:

  1. Gud vilken god frukost... :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Titta gärna in på min bloppis där jag säljer kläder, klackar och massor av annat till billiga priser - och det mesta är oanvänt! Just nu säljer jag bla en äkta väska från GUESS och en oanvänd bikini från Victoria's Secret! Skynda fynda!

    http://mytrashyourtreasure.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. Sv: jaa, verkligen!! :) kram!

    SvaraRadera