onsdag 15 augusti 2012

Tipsa mej om filmer!

Sitter här i skolan på håltimme fixar lite grejer: Har er skola börjat redan? Vår första ''riktiga'' dag drog igång idag. Har en massa saker att tänka på/ordna bla med schemat, kurser och sånt..

Men ikväll har jag tänkt ha filmkväll med mej själv, precis som sena sommarlovskvällar. But I need your help guys! Tipsa mej om bra filmer ( de måste ha kommit ut på dvd), allt mellan himmel & jord, jag kan verkligen tycka om allt!

Såå börja tipsa nu, ni har tid ända tills ikväll vid åtta tiden!!

13 kommentarer:

  1. Sii på The Notebook eller Love and other drugs! de e braa

    SvaraRadera
  2. Dear John e helt bäst!

    SvaraRadera
  3. Easy A är en ganska underhållande film (tonårsfilmsvarning!).

    SvaraRadera
  4. Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

    SvaraRadera
  5. horrible bosses eller message in a bottle :D dom e båda bra!

    SvaraRadera
  6. Vad tidigt du börjar skolan! Jag börjar inte förrän den 22:a, men det kan bero på att vi slutade den 15:e juni också.. :)
    Filmer då.. Crazy, Stupid, Love, No Strings Attached och The Notebook är asbra!

    sv;
    Jag med, bland det vackraste som finns ju ^^

    SvaraRadera
  7. remember me, friends with benefits:)

    SvaraRadera
  8. ja familjen är bara bäst!! jag älskar att kolla på film så här kommer några tips;Ted,the lucky one,batman har du sett dom?? kramar

    SvaraRadera
  9. the notebook eller hungergames är bra:)

    SvaraRadera
  10. 500 days of summer, wanderlust, crazy stupid love, remember me, friends with benefits, easy A, bad teacher :) lite tips, hihi!

    sv: tacktack! :D

    SvaraRadera
  11. Allt bra med dig denna onsdagkväll?

    SvaraRadera