söndag 12 augusti 2012

Dream Outfit


11 kommentarer:

  1. svar: tack så mycke :) aaaah, den kanske inte var så dyr då? jag älskar läderjackor men jag har bara en som e typ vit.. lite tråkig. vill ha en svart eller mörkbrun :)

    shit, färgade jeans är snygga, ända problemet är att jag ser ut som en clown i såna xD men vinröda skulle kanske fungera :D

    SvaraRadera
  2. Ja kent är helt underbara! =)

    SvaraRadera
  3. snygga saker. hur har helgen varit?

    SvaraRadera
  4. ja och det är den vill jag lova :)
    Har du haft en bra helg då? kram :)

    SvaraRadera
  5. Ja, verkligen. Cubus har gjort ett riktigt jobb i år, det är typ bättre än hm.
    Men tack för komplimangen.
    Allt bra då!

    SvaraRadera
  6. Riktigt fina saker du drömmer om, väskan var asnice fin

    SvaraRadera
  7. sv;
    Tack snälla, jag värdesätter verkligen dina kommentarer ^^ Kram!

    SvaraRadera
  8. sjukt nice outfit! skulle passa dig sjukt bra! ;>

    SvaraRadera