torsdag 30 augusti 2012

''You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams''

Powerwalken förvandlades till två timmars djup sömn på mitt golv. Sov typ fyra timmar inatt så var faktiskt slutkörd när jag kom hem från skolan idag. Men att jag sovde på eftermiddagen/kvällen betyder att jag verkligen inte kommer få sömn igen ikväll, nån som vill stanna uppe med mej?

Den här bloggen börjar likna mer en sömndagbok än en blogg snart, im sorry 4 that. Nu till något annat.. Fick min sista del till mitt Tomas Sabo halsband fixad förra veckan, så nu är det ''fullt''. Tro, hopp och kärlek blev det till sist efter många om och men. What do you think?

Ps. Funderar på att laga en hel kategori med namnet ''sömn''? :D just kiddning..




17 kommentarer:

  1. Snyggt halband!

    Bra att sova om man är trött- hoppas du hittar din sömnrythm snart, och sover när du ska. Kram

    SvaraRadera
  2. Jätte fint halsband!

    Oh ja boken är bra!

    SvaraRadera
  3. ne men tack :) va glad jag blir! kul å höra :) allt bra med dig?? kramar

    SvaraRadera
  4. sv;
    Aaah, men precis :D Alltid skönt att ha tränat!

    SvaraRadera
  5. Ja sov precis lika lite som dej inatt o så sov ja me 2 tim efter skolan :)
    Jättefint halsband o jättefint nagellack :)

    SvaraRadera
  6. snyggt smycke!:)

    sv: när jag vill ha inspiration brukar jag lyssna på bra musik, googla på andra bilder, titta i bra tidningar :)

    SvaraRadera
  7. snygga naglar :D
    sv: ja tack hihi:)

    SvaraRadera
  8. Även om det är dumt att sova på eftermiddagen så är de såå skönt!

    SvaraRadera
  9. Superfint halsband!

    svar: aa det är hemskt!

    SvaraRadera
  10. Åh så fint..!:D

    SV: Ja verkligen..!:)

    SvaraRadera