söndag 5 augusti 2012

5e augusti 2012

Hello! 

Hur mår ni idag? Själv är jag jääkligt lam och trött idag. Vi hade en riktigt bra kväll igår, först började vi med drinkar och grillmat på vårt lande. På kvällen drog jag och Vicki till tirmo med Abbe och Nicke. Där chillade vi typ hela kvällen, pratade med bekanta och sånt.

Nu sitter jag i soffan och kollar på hästhoppning från OS i London, älskar att se på det. Hade ju ridit i typ tio år innan jag slutade i fjol. Men nu är planerna på topp att börja igen, men den här gången mycket friare.

Här kommer lite bilder från gårdagskvällen, Puss! 

Den här bilden tog jag helt i misstag egentligen, men man ser ju iaf lite detaljer från outfiten. Fast jag då håller på att dra ner shortsen :D Anyways så det här hade jag på mej igår.


Sen drog vi iväg till tirmo.. Ville bara lägga upp den här bilden för den är så himla härlig, *laugh*


Böt till lite varmare kläder till kvällen sen. Blev tvungen att retuschera ansiktet, såg ut som nåt shiet.. :D

5 kommentarer:

  1. Jag har en riktigt bra dag hittills :) Har varit vaken sedan tidigt imorse dock så jag börjar bli trött nu haha. Kul det låter med ridningen, jag funderar också på att börja rida :)

    sv: Tack så mycket! Jag älskar mitt hår när det är lockigt och gör som jag vill, trist nog så har jag rätt dåligt tålamod med det så oftast orkar jag inte fixa till det.

    SvaraRadera
  2. Hej. Har en fråga till dig som jag hoppas du hinner svara på. Hur kom du igång med träningen och hur mycket rekommenderar du att man ska träna under en vecka för att få lite bättre kondition och kanske lite fastare kropp?

    SvaraRadera
  3. Jätte fin blogg du har! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Snygga outfits du hade på dig! :)

    SvaraRadera