lördag 10 mars 2012

10e mars 2012

God Morgon!

Hatar det här, har typ kommit in i skolrytmen så att jag fan inte kan sova om veckosluten, vaknade typ åtta idag, inte helt pigg, men kunde bara inte somna om. Och sen började det gå massa tankar igenom hjärnan och det gick bara inte att somna om. Jag behöver faktiskt sömn, har typ sovit sex timmar inatt och skulle ha behövt typ nie. 

Anyways så är jag så taggad inför den här dagen, okej mest kvällen och natten. Men först bär det åt till farmor och vid fem tiden möts alla vänner för party, ska bli så skönt, har väntat på det för länge och äntligen händer det!

Men nu ska jag laga moronmål och sen väcka Jenni, ha en fin dag, vi hörs!

2 kommentarer:

  1. p-p-p-p-partyy ;DD

    SvaraRadera
  2. Sv.: Ja, den är riktigt snygg! Precis vad jag tänkte med :)

    SvaraRadera