söndag 4 mars 2012

4e februari 2012

Good Morning!

Bloggningen den här veckan har sugit, har haft massvis inspiration, belive me, jag drömmer typ om bloggen nu, men som ja sa igår så tiden har varit knapp, har haft fullt hela tiden. Ska försöka skärpa mej, måste faktiskt lära mej att planera, inte bara för bloggens skull men för skolans också.

Igår shoppade jag massor i Hesa med mamma och Jenni, fast vi inte var där så länge hade jag shopping-inspirationen på topp så jag fick hem allt möjligt. På kvällen samlades alla vänner hos rosso, vi gjorde egentligen ingenting bara prat och mat, men hur skönt som helst.

Strålande sol igen idag, så idag ska jag inte ''slösa det fina vädret'' med att sitta inne som jag gjorde igår. Ska snart ut och springa av mej lite eller lite mer. Och efter det måste jag göra läxor, har så mycket ogjort och så. Sen ikväll då så blir det extra dansträningar till en festival vi ska på i Juni, ska bli so nice, har ingen aning om vad det är och hur det fungerar men det är kanske det som gör det så spännande, i'm so excited!!

Ha en bra dag!

Ps. Kan inte fatta att det är över tre månader sen jag var här?
We all know theese pictures called ''misslyckade hoppbilder'' :D



4 kommentarer:

  1. fiiina bilder ! å du e jätte sööt på den första! <3 (: //VIKKII

    SvaraRadera
  2. Kan du sätta in bilder på det du shoppat, tycker sååå om din klädstil ! Tack i förväg :)
    Kramis

    SvaraRadera