söndag 4 mars 2012

Melodifestival Hiss & Diss

Tänkte lista mina favoriter och mindre favoriter i årets melodifestival, låtar från alla deltävlingar, låtar som inte kom med till finalen och låtar som kom med. Ni kan gärna berätta era egna favoriter också!
Vi börjar med..

HISS - The good ones:


Loreen- Euphoria, älskar den här låten och tycker verkligen den ska vinna! Lite speciell men passar ändå in i melodifestivalen, rösta!


Mimi Oh - Det går för långsamt, Diggar Mimi Oh och hennes stil sjukt mycket, hon vågar vara sej själv och hon ger ett varmt intryck! Älskar hennes neon klädstil!



Love Generation- Just a little bit, de har stil, attityd och de kan sjunga!



Charlotte Perelli- The girl, en klassisk melodifestival låt från sverige, tycker verkligen Sverige röstade fel när hon inte kom till final, enligt mej ska sveriges bidrag vara schlager och glitter alltså Charlotte Perelli ( minus all botox då :DD)



Molly Sanden- Why Am I Crying, Molly är faktiskt en av dem få i melodifestivalen som har rösten och tonerna på plats hon gör den bästa ''vocal performing'' av alla.




DISS- The bad ones!


Andreas Lundstedt- Aldrig Aldrig, tycker han ska gå tillbaks till sin gamla grupp Alcazar och fixa en disco låt med de snygga tjejjerna han tävlade med förr, much better!



Marie Serneholt- Salt And Pepper, ''kroppsstrumpan'' klär henne inte alls, och låten är inget bra.


Danny Saucedo- Amazing, det som var bra med Danny var dansen, sången var ju faktiskt inte bra.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar loreen, tror hon tar hem heeelaaa skiten! haha Men love generation kan inte alls sjunga tkr jag... haha

    PUSS

    SvaraRadera
  2. Sv: Okej =) Jag hoppas på Loreen jag, älskar hennes låt! Jag tror många kommer tro på henne!

    SvaraRadera