måndag 12 mars 2012

12e mars 2012

Hej!

Länge sen sist, sorry, men var alldeles för trött för att bloggar igår efter lördagen, fattar verkligen inte hur jag orkade pinas på dansen i över två timmar, slummrade nog bort mej alltid emellan. Lördagskvällen var sjukt roligt, olika spel, dans och massa skratt fyllde kvällen. Sätter nog in lite bilder senare om det finns några bloggbara.

Gårdagen var mest latande och soffliggande. Idag har det varit helt vanlig tråkig skoldag, följd av massa läxor och skolsaker som ska fixas. Bland annat finska föredrag till onsdagen, f.u.c.k.!! Nu ska jag gå ut en sväng, duscha och senare blir det desperate housewives och grönsaks-dipp, ha en fin måndagskväll! Puss!

1 kommentar:

  1. hejhej, jag började precis läsa din blogg och fastnade direkt ! riktigt bra !
    tänkte fråga dig om du har lust att hjälpa mig..., ge mig insperation genom att svara på frågan på min blogg ! de hade gjort min dag, tack på förhand !
    kramkram

    SvaraRadera