torsdag 8 mars 2012

BLOG CHALLENGE

Fick en blog challenge av Linda, så ska lägga upp sju saker om mej själv! Thank You!

1. Andra är dödstötta på morgonen, men jag anser attt morgonen är den bästa tiden på dygnet för mej. Jag kan vara skit-trött när jag vaknar men så fort jag ätit och fixat mej blir jag liksom otoligt effektiv. Borde alltid städa, göra läxor, träna, läsa till prov och fixa allt på morgonen.

2. Jag har ingen musiksmak, jag lyssnar verkligen på allt, allt, det enda jag behöver är en låt som vem som helst tipsar om, jag lyssnar och sen bestämmer jag om jag gillar den eller inte. Låt det vara värsta gamla rock-dängan eller nyaste techno-pop, det kan bli min nya favorit.

3. Det bästa jag vet är sena nätter med rätt personer och massa galen dans.

4. Sporter jag verkligen brinner för är dans, joggning, skidning och ridning. Slutade ju rida på nian för att stallet jag red vid började sjunka rikitgt lågt. Men brinner fortfarande för det och jag saknar det sjukt mycket, älskade det verkligen!

5. Älskar ljuvliga sommar-outfits med shorts och slappa linnen, aah give me summer!

6. Är livrädd för att dö, har typ värsta döds-skräcken. Vill hinna göra så mycket mer innan jag dör. Vill inte dö ensam och lämna allt bakom mej.

7. Försöker alltid följa mina drömmar till hundra procent, men det går ju inte alltid som man vill och har räknat med..

5 kommentarer:

  1. Oooj där kom myky intressant ! ^^

    SvaraRadera
  2. Hur på sätt började stallet du red i sjunka lågt? berättaaa mer!

    SvaraRadera
  3. rolig läsning =) Skulle vilja testa rida men är rädd för hästar ;)

    SvaraRadera
  4. kan jag lova dig att det var :D huehuheu

    SvaraRadera
  5. Sv.: Nej det är aldrig fel med våfflor! :D

    SvaraRadera