onsdag 21 mars 2012

Victoria bloggar(;

Hej! Jag tänkte nu här att ja ska blogga på Ellis blogg, nä hon ha varit så elak och inte låtit mej förrut ):
Men jag tänkte nu att jag sku berätta några saker om mej o henne här nu ::D

- När vi var små så hade vi alltid någo shower för våra föräldrar...haha.
- Jag måste alltid skicka alla mina sånger ti Elli för hon e så lat att ladda ner någo-.-'
- Jag är den lataste människan i hela världen säkert och alltid när vi är hos mej pinar hon ut mej och gå -.-'
- Elli är addicted till tidningen NU, FB och Desperate Housewives!
- Hon tycker alltid (ända sen hon var liten) att hon har jätte råddigt rum och endå har hon bara typ int bäddat sängen.
- Den hetase mannen hon vet är Magnus Uggla.. LIKSOM VAFAN ?!
- Om ni inte visste så är Elli 1 år äldre än mej ): Och det märks nog ::D

btw. jag har namnsdag imorgon (((;
(alltså vicki ^^ )




2 kommentarer:

  1. Hahaa skitkuul att läsa, mer sånthär ((:

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa om lite man inte visste om! hihi

    puss

    SvaraRadera