lördag 17 mars 2012

17e mars 2012

Good Morning sunshines!

Hur skönt är det inte med lördag? Har massor inplanerat på agendan idag, bla, besök hos farmor (famo, fammu whatever u call her), laga tvårätters lunch (som troligen kommer bli en-rätt eftersom jag glömde köpa en grej igår), mamma och pappa kommer hem,  spelkväll med syrran och hennes pojkvän, läsning, bloggen och en bra film.
Typ en tredjedel av snön har ju också smält, om inte ännu mer? Snart kommer gräs, sand och blommor fram, how lovely? Har massor inplanerat för bloggen idag, mitt sätt att säga förlåt för en vecka med skit-bloggning!
Stay Tuned!

Hittade den här bilden på FB för några veckor sen, hur mycket stämmer den egentligen? Tror faktiskt hela världen att finländare  ser ut som ett heavy/metallic band och är emo's? Lade upp den här bilden för att jag faktiskt inte är finländare, remember that! Jag är 0% finländare och 100% finlands-svensk!!  Men min åsikt om finländare är nog inte riktigt så här, eller ja-aa-a kanske lite ditåt? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar