torsdag 25 augusti 2011

10 saker ni kanske inte visste om mej

1) Älskar nya utmaningar och allt som är nytt, också att lära mej nya saker, så som språk. Skulle så vilja åka som utbyteselev till ett land långt härifrån och lämna allt bakom mej och bara se allt nytt framför mej.

2)  Kan inte leva utan skvallertidningen NU! Köper alltid de nya nummren och läser dem samma dag..

3) Mina vänner är alla väldigt olika egentligen, fast alla är ju sjukt roliga, crazyga och vackra, har faktiskt inte bett till Gud att jag skall få världens vackraste tjejer till bästisar, utan jag har bara avrit lycklig. 
    Madeleine är den sociala, smala och blonda snyggingen, Sara är den söta, spralliga fashionistan, Alexandra är den skrattglada, har otoligt vackra ögonfransar och är en ängel på alla sätt, Rosita är den modiga, akrobatiska  ( :D) och urvackra brunetten som är så otoligt blond till beteende och Victoria är den döds-spralliga, korta, söta och shopping-beroende sötnosen.

4) Jag äter massvis godis, alldeles för mycket.

5) Jag lyssnar inte på nån viss stil musik utan jag kör på allt som fångar mej, vad som helst som har en viss sväng och får mej att dansa & sjunga med.

6) Fallskärmshopp är nåt jag hela mitt liv velat pröva på.

7) Älskar alla sorters harmes-byxor av collage-tyg, absolut mina favoriter.

8) Jag ångrar skitmycket att jag inte var och kolla på Madonnas konsert när hon var i Finland, är faktiskt inget fan av henne med det var typ ''once in a lifetime change'' och jag ångrar det så..

9) Jag var den i vårt gäng som alltid gick och sova först men i Grekland gick jag på var-uppe-hela-natten-var-inte-trött-nästa-dag-ut-och-festa-igen-på-kvällen kursen av Madde och Abbe och lärde mej att vaka!

10) När jag duschar tvättar jag alltid först håret sedan lägger jag i balsam och medan det verkar tvättar jag ansiktet, kroppen och shejvar tillsist tvättar jag bort balsamet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar