söndag 21 augusti 2011

Dagens Fråga

Har inte svarat på några frågor jag fått till min e-mail så jag tänkte ta en nu..

Hej! Ditt liv verkar verkligen vara nåt man gärna skulle byta till, men om du skulle måsta byta liv med tre personer för tre dagar vem skulle du då välja och varför?


Hej! Hehh mitt liv är nog inte så speciellt, jag lovar ganska tråkigt ibland! Så jag skulle gärna byta liv med olika människor, typ en dröm jag har som inte går att uppfylla!

Men okej.. person nummer ett, kanske en av de kändaste personerna i världen, Madonna. Inte för åldern eller utseende men kanske för livsstilen. Att få sjunga och dansa på scen, turnera runt i världen och ha en sjukt vältränad kropp, det skulle jag villa pröva med en dag. Plus att hon ser ju ganska (jävlit) bra ut för att nyligen fyllt 53 år. Hehhe.

Person nummer två skulle nog vara en känd idrottare, kanske skidaren Marit Björgen, eller igentligen vem som helst som är (tänk nu!) bäst i världen på nåt. Tänk att vara bäst i världen på att skida av alla kvinnor i världen. Det skulle vara nåt, wow! Kan inte ens tänka hur det skulle kännas..

Person nummer tre skulle kanske vara supermodellen Allessandra Ambrioso, snygg som fan, har dejtat de snyggaste männen och har ju så otoligt snygg stil.

Det här med att byta liv är ju inte nåt jag tänker på så ofta så det här var faktiskt en ganska svår sak, det finns ju så många!







1 kommentar:

  1. person nummer 1: kanske madonna för att hon har en bra tränad kropp. Ellie se dej i spegeln ! Du har ju så bra tränad kropp som man bara kan ha! :)

    SvaraRadera