måndag 15 augusti 2011

Den som söker finner sanningen

Tog en skön dusch och när jag kommer ut hör jag ett otroligt bankande på dörren, fan vad jag blev rädd, tar upp telefonen och skulle typ ringa nödnummret ( okej inte rikitgt) ( inte alls) så ser jag att pappa har sms:at att det kommer en gubbe som skall fixxa vår bykmaskin idag på dagen.. Så står jag då där i tamburen med handuk och hör på det jävla bultande ( han kan ju ha bulta hela tiden jag var i duschen, stackarn) funderar borde jag öppna, för fan vad pinsamt det kommer vara, SÅ jag öppnar till sist och sticker ut huvudet och sejer att han skall gå in med andra dörren där nere och att tvättmaskinen är inanför den dörren, han nickar och går . En typ 55+ gammal estnisk gubbe, Fan va pinsamt, anyway så har jag då duschat klart och nu skall jag börja klä på mej och dra iväg, PUSS!

En härlig sommarbild på mej , madde och sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar