måndag 1 augusti 2011

Mitt huvud spricker

Kom hem efter en hemsk jobbdag, lovar inget fel på den uursöta tjejjen jag barnvaktar, utan mitt huvve. Fick sån otrolig huvudvärk på morgonen och har den ännu. Känns så hemskt när man skall höra på skrik, gnäll, skratt och  årka leka, spela och härja omkring i dödshuvudvärk, jag lovar hela huvudet tänkte spricka. Känns ju också fel mot lilla Sarah när jag inte kan vara på topp-humör, hon borde ju inte lida av min huvudvärk. ( fan vad mycke huvud jag har skrivit) Får nog ta och ''make it up to her'' imån.
Proppade i mej mat och nu skall jag vila en stund och sedan blir det jogging med syrran, en extra lång länk för kommer ni ihåg jag skall FAN bli starrrkk! Haha jag sejer det åt alla - Jag skall bli staaark som David Beckham! Inte vara en svag blondin hela mitt liv, nej! Får se hur det lyckas, mina mål brukar inte uppfyllas direkt.. Hörs sen, Puss!

Vill tillbaka hit med min sötnos och aldrig komma tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar